Alla inlägg under oktober 2008

Av ninni - 30 oktober 2008 09:50

nu har skivorna jag väntat på kommit...eller nja...jag väntar på mitt andra ex av Alderland också förstås men den är inte "min" så länge till...den ska gå till välgörande ändamål åt en av världens finaste vänner:)


nu saknas bara min tunna långärmade t-shirt...men den dyker upp hoppas jag...annars både vet o vet jag inte vad jag ska göra:o

igår red jag, det gick la sådär...han gick jättefint men jag kan verkligen inte göra fina volter...mina blir katastrof...ska  nog försöka rida utan stigbyglar nästa gång...kommer åt så mycket bättre då...åtminstone i början för sen ska vi hoppa(!!!) jag vet inte om jag vill men det får väl gå...kan inte gå mer än åt helvete...hoppas jag får den jag ridit 2 ggr nu så jag inte får nån helt okänd häst, och att han är snäll o hoppa med så han inte drar iväg eller gör hellikopter hopp för då lär det garanterat sluta med hjärnskakning igen...


hahahah svårt o skriva med tårar i ögonen:p varför är min egen lilla hemlighet...


bye for now...

Av ninni - 28 oktober 2008 18:17

jag SAKNAR 3 av mina Mimikry t-shirtar :( de finns verkligen ingenstaaans:( är så rädd att nån snott dem! skulle fan göra vadsomhelst för att få tillbaks dem :( en tjej jag känner på msn är synsk, men hon säger inget om hon inte får BETALT, hur mkt hon ville ha sa hon inte, men jag skulle lätt betala det bara jag får tillbaks dem...usch vilken ångest :(


 saknar en jäääääävla massa strumpor också, men det spelar mindre roll...jag saknar en jävla massa just nu...


förresten, jag satt o hade en trevlig msn konversation igår o kom på värsta grejen, men den är HEMLIG! för alla som inte redan vet om det...hahahahaha

*inga kommentarer:p*


usch jag är hungrig, har inte ätit på hela dagen, vill inte äta:(

Av ninni - 25 oktober 2008 01:01

jag hade ett eget litet releaseparty för mig själv för att fira denna underbara dag, typ så här:


1 banan, lite cheeze doodles, chips o mumsmums (ja jag är både proppmätt, svullen och har magknip, men det är det tamigfaan värt!), skivan på repeat blandat med finnåkerdvd, iförd mimikrytröja o keps, väggen prydd med en signerad flagga, spegeln dold under signerad t-shirt  o 2 av mina posters står inramade vid bokhyllan, kameran var givetvis med, men den dog:(

 det var faktiskt rätt skojsigt :)
katten var med som måttligt intresserat sällskap (han har sett dvd:n några gånger nu, brukar kolla om jag gör det...:p)



Av ninni - 24 oktober 2008 11:53

och, den alldeles fantastiska skivan!

jag är alldeles fantastiskt jätteglad, det går inte att beskriva!

tack underbara ni, vad vore jag utan er?




Av ninni - 24 oktober 2008 00:58





Av ninni - 23 oktober 2008 08:05


jag sitter o "tjyvlyssnar" på Mimikrys nya skiva som SLÄPPS I MORGON! första skivan sen 2004, eller 2005 om man räknar uppsamlingsheatet (är det väl va, eller har jag fel igen?)... och det är i mina öron det bästa jag nånsin hört! just nu lyssnas det på "dina svar" en lugn underbar ballad och jag blir gråtfärdig-...:o
imorgon är 3-4 års längtan o väntan över (fram tills nästa skiva, när nu den blir...) och ja, jag hoppas på åtminstone 3 spelningar innan de går i ide...(jag dyker upp när ni minst anar det...hemska jag hahahaha) jag är alldeles varm i hjärtat, sprallig, jätteglad och ja, gråtfärdig...
ÄNTLIGEN!!
videosarna (vad fan heter det?) har vart helt otroliga, jag är jätteimponerad!
weeeeeeiii jag är glaaaad!



och ptja...dagens video (helt klart den bästa) - Nell ser ut såhär:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=45090896

men attans! beställde från ginza när det inte behagade funka på hemsidan (:() jag får den imorrn...men utan skojsiga extragrejer, dumma ginza!! :(

*suuur*


Mia - tack för titten *känner mig hedrad* attans vilket misstag! :o aja nu är det ändrat! :)

Av ninni - 22 oktober 2008 17:59

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44748014

Av ninni - 21 oktober 2008 17:58

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=44978986

Ovido - Quiz & Flashcards