Alla inlägg under februari 2009

Av ninni - 22 februari 2009 22:10

satt och pratade med en nyfunnen vän om "gamla" mimikry-minnen...jag skrattade så jag grät åt det mesta...var det inte pinsamt så var det hysteriskt kul eller bara väldigt mysigt...:D

så himla glad att de finns!

jag både vill o inte vill dela med mig av allt de gjort för att få mig att le o se glad ut av att bara tänka på...men det känns som att jag håller det för mig själv och för de som redan vet....


förövrigt går jag i tankarna på att göra en mimikry-fluga tatuering...vet bara inte vart än eftersom jag ser ut som jag gör...:( såg att ett av deras andra fans hade satt en stooooor fluga över skulderbladen typ...skitsnyggt verkligen! men det skulle aldrig jag våga:p 

vi får se vad som händer :)

Av ninni - 22 februari 2009 14:57

först jättejättejättegrattis till min underbara vän ingela som fyller år idag!

hipp hipp hurraaa!:)


och så ett grattis till världens bästa sångare som blev pappa idag - grattis Hjalle!! :)

hoppas liten går i dina fotspår och blir världens nästbästa sångare, om ett antal år:) (målvakt i Arsenal är nog inte lika roligt...? han och sheena kan bilda eget band, smart!)







Av ninni - 6 februari 2009 18:00

snart kommer min vän Emma o då ska vi ha fest! (jahadå det går utmärkt att festa på 2 personer!)

Av ninni - 4 februari 2009 17:58

jag gick från svart till detta:



och det tog sin tid...

raka - bleka - vänta - skölja - torka - bleka - vänta - skölja - torka - färga - vänta - skölja - torka - raka - klippa - styla...ja ca 5 timmar tog det

sjukt nöjd iallafall:)

(en aning inspirerad av världens bästa basist, ja:p)

Ovido - Quiz & Flashcards