Alla inlägg under november 2008

Av ninni - 28 november 2008 17:57

förstörde för mig men jag tar nya tag nästa vecka:)

då far jag till mamma o pappa, och det är ju mer än en artighetsvisit s.a.s

jag hoppas jag kan hålla mig på benen denna gång, sist var sjukt pinsamt (f´låt:o) men det är garanterat idiotfritt iallafall :) (eller ja...allt är relativt)..

hoppas jag har råd med t-shirt o nå annat skojsigt att dryga ut samlingen med:D

Av ninni - 20 november 2008 13:40

japp, nu är det här - ska bara skriva under o skicka in, sen är lägenheten miiiiiiin!! :D

mitt x/sambo fyller år idag! o igår blev han morbror, hans syster fick en liten dotter:) grattis till henne...(ja faktiskt, vi är ju inte osams på nåt sätt, så varför skulle jag inte vara glad för deras skull?:))

Av ninni - 18 november 2008 16:45

äntligen äntligen äntligen! är den gråa t-shirten tillbaka igen! :D

äntligen äntligen äntligen får jag kontraktet :)


iövrigt är jag mest jättedeppig...det finns tusen anledningar...


Av ninni - 11 november 2008 22:03

nu har det gått länge sen jag skrev o här har det hänt mkt...

kortfattat:

jag ska flytta!

jag flyttar hem till uppsala igen... om allt går bra flyttar jag efter nyår nånstans...

det blir till en ganska central lgh isåfall, ska bli så skönt!:)

jag har redan börjat packa en hel del för att slippa stressa i.om att jag har så ont överallt, o sen kommer ju storhelgerna och i början av december har jag planer på att åka norrut..."hälsa på mamma o pappa" och, så att säga, slå två flugor i en smäll...en stjärnsmäll! hahahahahahahaahhahihihihihihohohohoho den var rolig!

*godnatt*

ps. fortf. ingen grå t-shirt i sikte *bröööööl*

Av ninni - 1 november 2008 00:06

ber om ursäkt!

 jag ljög i mitt förra inlägg! förlååååt!

nu har den långärmade t-s kommit till rätta MEN! den grå saknas fortfarande :( hur KUNDE jag glömma den?


jag tror en viss person kommer bli glad snart, tror inte det går att bli annat :p

jag är för snäll! ibland för snäll för mitt eget bästa, men vad gör man inte för de som alltid finns där o stöttar o låter mig gnälla o tjata o deppa, eller vara glad o tjata för det, bara vara allmänt ego liksom...ELLER...att VI kan prata om vadsomhelst, i en dialog, istället för monolog, det blir så mkt skojsigare när man är fler om saker o ting:)


även om de med all säkerhet inte förstår vissa saker så försöker de åtminstone lyssna o låta mig vara fjantig för det som är...inte många som gör det:)


TACK!!<3

ps. oj vilket knepigt inlägg...dags o sova?

svar ja...


Ovido - Quiz & Flashcards