Alla inlägg under januari 2009

Av ninni - 15 januari 2009 07:58

ja nu har jag snart bott i min söta lilla lya i 2 veckor, trivs alldeles utmärkt!

mår jättebra faktiskt, det trodde jag aldrig:)

dessutom har jag gått ner i vikt!:) jag kan ha 3 par byxor o min kappa som knappt gick o knäppa (haha) förut sitter nästan löst :D


varför gjorde jag inte detta tidigare? (antagligen för att jag inte hade fått en lika bra lägenhet då...)


dessutom har jag fått värme här så det är ca 20 grader mot tidigare 15-16 :)

Av ninni - 2 januari 2009 22:28

Nu har jag fått bredband här hemma så nu kan jag uppdatera lite:

flytten gick jättebra...på väg hem hade det skett en olycka i andra riktningen på E4 som medförde milslånga köer. som tur var så en timme efter att bröderna hade passerat. annars hade vi väl suttit där än...


jag trivs superbra, lgh är mysig, området är lugnt, det är nära till allt o grannarna är jättetrevliga :D


jag går vilse när jag ska till o från affärn fast den ligger 250 meter bort, jag går alltid åt fel håll hahahah!

fast nu börjar jag lära mig tror jag så det blir nog bra...


jag trodde det skulle bli svårt att sova o.sv men det har gått hur bra som helst även det:)


här är flytten:
http://www.pixbox.se/alb_show_id990472_page0.html


och här är hemmet:

http://www.pixbox.se/alb_show_id990467_page0.html



Av ninni - 2 januari 2009 16:41

då blir jag uppsalabo igen. dönervöst.

Ovido - Quiz & Flashcards