Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Trevlig valborg

Av ninni - 14 maj 2009 10:20

...på sitt sätt även om det blev låååååååååångt ifrån vad som var tänkt.

Så vad hände?

Ptja - Ambulans till Akademiska...blev kvar tills på Måndagen utan att de hittade något fel.

Och det trevliga?

Jag fick åka med kändis :D (Janne från sjukhuset) Himla trevlig man det, snygg dessutom :D

Tur man har snäll granne som öppnade dörren trots sen kväll och misstanke om annan person man inte vill öppna för, och som sedan gick ner och öppnade åt dem :)

Skönt också att vara i säkerhet...var tydligen många som kom in pga blandning av alkohol och tabletter, tragiskt :(

Verkade hända mycket på stan...



Snygg va?;)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ninni - 4 september 2009 12:03

Japp. Jag ska till Rock for Moc med en vän för att se världens bästa band som sedan går på babymoon. Får hoppas det blir skoj!...

Av ninni - 21 juli 2009 12:33

Att folk på fullaste allvar inte tror att man kan vara nöjd med sin tillvaro trots att man inte bryr sig om bantnings/tränings/hälso/modehysterin som råder. Och man kan ju OMÖJLIGT gilla sig själv om man väger några kg för mycket, inte har blekt sönd...

Av ninni - 18 juli 2009 11:24

D'

Av ninni - 18 juli 2009 11:24

Av ninni - 15 juli 2009 22:28

...men intresset att läsa min ytterst roliga (:S) blogg är nog rätt svalt, så jag skriver väl för blinda ögon då.   Ons-fred var jag med farmor hos mamma och pappa, farmor fyllde år, slog huvudet på spiken (bokstavligt talat) ramlade i slänten utanfö...

Ovido - Quiz & Flashcards