Alla inlägg under mars 2009

Av ninni - 27 mars 2009 18:11

vaknade, startade datorn o surfade in på www.mimikry.nu och möts av detta:

http://www.youtube.com/watch?v=5mYv1iCKH9w&eurl=http%3A%2F%2Fmimikry.nu%2Fblogg%2Fviewblog.php&feature=player_embedded


BEHÖVER jag säga att dagen genast blev mkt bättre? som sagt, han är för härlig :) (dessutom grymt snygg...håhåjaja)


apropå härliga karlar...

let´s dance 2009...finalen...jag såg 4 program men ändå blev jag typ överlycklig när resultaten lästes upp och magnus o annika stod som segrare...HEJJA!

(jag råkade dessutom rösta 4 gånger...hoppsan...:p)

det var helt underbart! jag höll på honom alla program jag såg (och gissa vem som firade när blondinbella åkte ut...usch jag tål henne inte! hon är pinsam!)

helt underbart att se en så stor o stark man med inga som helst förkunskaper inom dans (förutom, vad var det...bröllopsdansen 96?) få det att se så himla lätt o smidigt ut!


hejja hejja hejja! :D


stooort grattis till dom dårå...:D



Av ninni - 26 mars 2009 19:26

... som nafsar mig i tårna när jag ska sova och "leker" med kablar...galning! hoppas han inte ställer till en olycka :o


i övrigt går det bra, han är så snäll o social :) nu har han börjat få vårkänslor så nu är det fart på skrutten minsann haha!

igår var det 2 veckor sen han kom, tänk vad tiden går!


Av ninni - 13 mars 2009 18:38

här är min "lilla" raring <3

han sov hos mig heela natten...till kl 7, då somnade jag om, vaknade vid 8 igen o då hade han gått o gömt sig...jag vet fortfarande inte vaaart han gömmer sig, men han får väl vara där då så länge han mår bra ^^

Av ninni - 12 mars 2009 12:30

han visar sig inte på dagarna, men på nätterna smyger han ut från sitt gömställe, som jag ännu inte hittat :p

inatt skrämde han livet ur mig när han gick på lådan, det lät som att nån mänsklig gick mot sov"rummet" men efter ett litet tag insåg jag att det var ju han som var på lådan ju :p

gick iaf upp för jag skulle dricka vatten o gå på toa, då kom han o ville gosa ^^

när jag vaknade vid 8 i morse låg han i sängen o sov :D

Av ninni - 7 mars 2009 21:12

- melodifestivalen...VARFÖR lägger de inte ner skiten??

det är samma sak varje år...samma artister, samma låtar, samma röstkaos, samma fusk och andra "katastrofer"...

det blir inte bättre. bara sämre. lägg ner skiten. nu


-DÖD ÅT MELODIFESTIVALEN!! -



Av ninni - 6 mars 2009 21:14

grattis gumman!!


här från Mimikrykonserten i maj 08...den absolut underbaraste helgen i mitt liv, jag lovar! <3


 första bilden Alexandra o gänget...

fr vänster:

apan

heavy

alexandra

mia

åsberg

hjalle 


så fina så! <3


andra bilden:

Alexandra och Mimivanen ^^

Av ninni - 4 mars 2009 23:15

...en svartvit kissekatt vid namn sulan :) sååå söt är han! dock ligger han under sängen o trycker, men han har vart ute o kollat runt 2 gånger :D

bilder kommer så fort han landat och blivit lite trygg, vill inte skrämma honom så här i början...


Av ninni - 4 mars 2009 19:00

jag tycker Mimikrygänget borde ge ut en alderland dvd med intervjuer, videosarna, liveklipp från spelningarna osv...och denna idé gjorde mig genialisk...får se om någon sådan (eller nåt annat kul från dem) dyker upp snart...


mailade ett ställe i stan ang spelning med dem, men de hade fullt fram till sommarn "kanske till hösten" *suck*

får väl hoppas iallafall att de kommer igång o spelar snart, detta är typ smått olidligt :(

Ovido - Quiz & Flashcards