Alla inlägg under maj 2009

Av ninni - 14 maj 2009 10:20

...på sitt sätt även om det blev låååååååååångt ifrån vad som var tänkt.

Så vad hände?

Ptja - Ambulans till Akademiska...blev kvar tills på Måndagen utan att de hittade något fel.

Och det trevliga?

Jag fick åka med kändis :D (Janne från sjukhuset) Himla trevlig man det, snygg dessutom :D

Tur man har snäll granne som öppnade dörren trots sen kväll och misstanke om annan person man inte vill öppna för, och som sedan gick ner och öppnade åt dem :)

Skönt också att vara i säkerhet...var tydligen många som kom in pga blandning av alkohol och tabletter, tragiskt :(

Verkade hända mycket på stan...



Snygg va?;)




Av ninni - 10 maj 2009 17:01

...måste vara bland det roligaste skällsord/smeknamn/svordom jag hört någon gång!


 "Herregud jävla mamma tant. Du är sanslös!" Fick jag höra igår...

Skrattade så jag nästan kissade på mig...det var bland det dummaste jag hört liksom, kan man inte komma på något bättre kan man hålla tyst! :D

Ovido - Quiz & Flashcards